گفتمان رهبری باعث تحقیر آمریكا و صهیونیست ها است
نوشته شده توسط : sadis

'اسماعیل كوثری' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد ادعاهای اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: دو برداشت را می توان از انفجارهای جلوی سفارتخانه های رژیم اشغالگر قدس در كشورهای گرجستان و هند داشت. یكی از برداشت ها می تواند بدین گونه باشد كه آنان برای مظلوم نمایی در افكار عمومی دست به ساختن چنین سناریوهایی زده اند.

وی گفت: معتقدم جمهوری اسلامی ایران اگر نیت ضربه زدن به رژیم اشغالگر قدس را داشته باشد، مطمئنا بسیار قویتر از این اقدام ها عمل كرده و وارد میدان می شود.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: برداشت دوم می تواند اینگونه باشد كه چون افكار عمومی و مردم كشورهای مختلف با جنایات و خباثت های رژیم اشغالگر قدس آگاه بوده و از آنان متنفر هستند، شاید دست به چنین اقدامی زده اند.

كوثری یادآور شد: آنان (رژیم صهیونیستی)به دلیل روشنگری كه جمهوری اسلامی ایران در افكار عمومی ایجاد كرده خشمگین بوده و ادعا می كنند كه این آگاه سازی ایران عامل تحریك افراد ضد صهیونیستی سراسر دنیا است .

وی اظهار داشت: مسوولان رژیم اشغالگر قدس در این شرایط به جای اینكه ایران را محكوم كنند، باید فكری به حال خودشان كرده و تغییر رفتار دهند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در راستای اطلاع رسانی جنایات استكبار جهانی و صهیونیست ها پیشگام بوده و ما نیز تا آخرین نفس این سیاست را دنبال خواهیم كرد.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بر همین اساس در مورد این سناریوی اخیر نیز هر چه در توان داریم سعی در روشنگری خواهیم كرد تا بار دیگر چهره آنان را به جهانیان بشناسانیم.

كوثری خاطرنشان كرد: آنان از تفكر حضرت امام خمینی(ره) و گفتمان مقام معظم رهبری ضربه خورده و تحقیر شده اند، بر همین اساس سعی در محكوم ساختن ایران دارند.

وی اظهار داشت: مسوولان نظام باید با بررسی این سناریوها و روشنگری در محاكم عمومی كه بهترین حالت اطلاع رسانی به ملت ها است، آنان (مقام های صهیونیستی)را محكوم كنند.

گزارمیز**9187**1542





:: برچسب‌ها: نیویورک , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: